Mit navn er Jesper Nielsen. I november 2012 fik jeg det overordnede ansvar for Skåde Brugsforening. Siden januar 2016 har min titel været Direktør. Du kan godt sige, at der løber købsmandsblod i mine årer. Tilbage i 1977 startede jeg i lære som salgselev i det der dengang hed Brugsen. Efter elevtiden blev jeg salgsassistent. Derefter var jeg souschef i tre forskellige kæder inden for Coop. Størstedelen af min karriere har jeg været uddeler. Helt nøjagtigt har jeg været uddeler i 25 år i fire forskellige butikker. Det har gjort, at jeg har set, hvad godt købmandsskab kan give til dig som kunde. Den gode kundeoplevelse starter med salgsklare butikker, hvor du kan finde de varer, du efterspørger. Det er vores forpligtigelse som købmænd i SuperBrugsen at sørge for, at der altid er fyldt op med varer – også ved højtider. Vi lever og ånder for at skaffe de bedste varer til den bedste pris til dig. Hver dag. Året rundt.

Ansvarsområder som direktør

Som direktør for Skåde Brugsforening er et af mine fokusområder den gode kundekontakt. Det er vigtigt, at du føler dig velkommen uanset, om du handler i SuperBrugsen i Skåde, Beder eller Kridthøj. Jeg oplever, at vi har mange loyale kunder, og det sætter vi stor pris på. Derfor gør vi os ekstra umage med at møde dig et smil og et Hej i butikkerne, når du handler ind hos os.

Jeg har det overordnede ansvar for butiksdriften i Skåde, Beder og Kridthøj. At vi er tre SuperBrugsen butikker med samme forening er unikt. Vores hovedformål er at bruge overskuddet fra butikkerne til at gøre indkøbsoplevelsen endnu mere kundevenlig og samtidig skabe mere værdi for vores medlemmer. I bestyrelsen er jeg med til at drøfte vores tre butikkers strategiske udvikling og planlægge aktiviteter i og omkring butikkerne. Vi forsøger hele tiden at optimere vores butikker på bedste vis, så de er indbydende for dig som kunde.

En af mine poster som direktør er også ansvar for medarbejderne. Udvikling af hver enkel medarbejder er vigtigt. At udnytte vores medarbejderes potentiale optimalt. Det sker igennem medarbejderudviklingssamtaler, hvor fokus ofte er gode arbejdsforhold og godt kollegaskab.
Hvis ikke vores medarbejdere har det godt og arbejder under optimale forhold, vil det smitte af på vores serviceniveau i butikkerne. Derfor skal medarbejdertrivsel tages meget alvorligt. Jeg tror på, at gode arbejdsforhold for medarbejdere i SuperBrugsen kommer til udtryk over for vores kunder i butikkerne.

Hvad gør Skåde Brugsforening unik?

Skåde Brugsofrening skiller sig ud ved at være en gammel historisk forening etableret i 1872 af husmænd, teglværksarbejdere og gårdejere. Dengang var visionen at alle skulle have mulighed for at handle almindelige dagligvarer som hvedemel, havregryn, sukker, kaffe og sodavand til billige priser. Mere end 140 år er gået, men grundprincipperne i foreningen er stadigvæk de samme. At være direktør for Skåde Brugsforening handler om at tilpasse den historiske arv med nye kundekrav. I dag har vi andre udfordringer, som vi i fremtiden må tage højde for. Der er sket et skift i forbrugernes tilhørsforhold, som førhen var meget stærkt til den lokale købmand. Det vil vi gerne genskabe. Derfor er det en af mine opgaver, at få dig som forbruger til at føle dig velkommen i vores butikker. Vi skal have skarpe tilbud og et stort udvalg af friske dagligvarer.
Som vores motto for Skåde Brugsforening siger: “Hvor godtfolk er, kommer godtfolk til”.
Og det skal de gerne blive ved med. Også i fremtiden.

dsc_3356_bestyrelse